fredag, mars 18, 2011

I morgon

Det här med världens bästa dag i hela livet någonsin för evigt. Jag vill mest att det ska få kännas över huvud taget. Jag vill att det ska kännas stort inåt och att jag ska bry mig mindre om allt som kommer att hända runt omkring. Jag vill vara lite mindre fåfäng, lite mer lugn. Det är iofs något jag önskar mig för det mesta. Jag hoppas verkligen att morgondagen framför allt blir något som händer inombords. Det kanske är att förvänta sig för mycket. Det vore fint om det var sol också. Nu ska jag komma ihåg att dra ut sladden till strykjärnet.

3 kommentarer:

Blogger kai sa...

All lycka, jag ska tänka på er hela dagen.

3/18/2011 10:02 em  
Blogger Matt sa...

Det kommer bli precis så fantastiskt som det ska vara.

3/18/2011 11:37 em  
Anonymous Ingela sa...

Hoppas att det var den känslan du hade igår. Ni såg iaf välidigt glada och lyckliga ut igår kväll. Kram/i

3/20/2011 9:51 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida