lördag, mars 17, 2007

A sight to behold

Skynda fynda, telepatiska pianolektioner nu till extrapris, bara för dig vackra fröken! (Bara för dig.) Jag tentade den där kursen igår, så var det. Klockan nitton gick jag ur salen och okej, kanske gör jag det inte igen. Igår kväll dracks det först exöl hos Elise och sen blev det dans och damer på G's klubb Atmosfär. Them there eyes, jag har dansat. Det blev sent. Idag har jag varit själsligen ledig för första gången på ganska länge vad det känns, och det känns bra. Man är ju kvinna (!) gubevars, här tänks inte här känns. Jag känner mig upprymd, omhändertagen och aningen full i fan. Ganska rejält full i fan faktiskt. Idag har vi fikat i Linköping hela dagen och sen fortsatte jag fikandet hemma hos Herr W. Mäkta trevligt. Samlade herrar ska man samla på. Ikväll blir det vansinnesretro falukorv med mos innan jag går på doktorandfest med Lovely Shirley. I hennes sällskap kan det som vanligt gå precis hur bra som helst, eller dåligt beroende på vad man menar. Det pirrar i hela kroppen.

3 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

alltså visst kan linkan vara ganska bra när man enbart är där på besök?

3/18/2007 2:06 fm  
Blogger Maria sa...

Asså trumpetlektioner låter ju inte lika häftigt. Blah.

3/18/2007 5:03 em  
Blogger egoistiska egon sa...

grattis till avklarad tenta. hoppas det gick fiiiiint!

3/18/2007 6:49 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida